måndag 17 december 2012

Tiden går..

Det är redan två år sedan detta kortet togs på denna grabben.. Har för mig att det var den 17 december 2010..



hade varit kul att tagit kort när snön var nu för att se skillnaden..Då jag inte red Fjonte vid denna tiden förra året..Men om inte annat har han blivit mycket ljusare!! Trodde faktiskt att det skulel ta längre tid för honom att skimmla av..Men inte då...Curre var mycket ljusare som 5 åring och har ju blivit riktigt bit i år liksom..Tänk vad olika alla är!!


Bilder på honom i från den 16: & 19:e december förra året..




Detta är Fjonte i våras..Denna första bilden är tagen lite tigare än den andra med Linda den är tagen runt påsk har jag för mig..Sista bilden är tagen för typ 2 veckor sedan..Skillnad??!!Nästa år tror jag han är helt kritvit..Gillar nog bäst den färgen han har på första bilden skiten syns inte lika mycket då ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar