fredag 30 november 2012

Imponerande..

jag är imponerad av denna killen Fjonte!! Han må vara en jädrans hare i ridningen men har blivit sten cool eller har varit rätt cool i andra sammanhang.. T.e.x förra året hals klippte jag honom då han sprang sig svettig i hegen klippte honom med den lille maskinen jag har som är trådlös fungerar helt utmärkt till att klippa benen och ansiktet( funkar även att hel klippa men det är sååååå drygt). I alla fall detta gjorde han kanon. I år funderade jag på att klippa lite emr då han blir rätt svettig klippte honom med stora maskinen hästen står som ett ljus och hel klipps...Nu ska de klippas igen tänkte att jag klipper benen.. han är den snällaste av ALLA hästar i stallet. Curre , janiool och Picazzo blir alltid klippta om benen och jag blir alltid halv irriterad då de inte kam stå stilla.. Fjonte står hel cool FÖRSTA gången!! De Ni grabbar se och lär ;)..Han är även varit klippt halva huvudet tänkte att jag klipper allt utom öronen väntar med dom till sist i värsta fall kan man i sammanhang med mycket folk, typ tävling ha luva för att inte visa de nalle björns lika öronen.. Men jag gick på dessa också i dag och han står cool!!! Blir imponerad av denna herren som för ett år sedan inte var så dr värst förtjust i att stå uppbunden och göra läskiga saker typ rakas ;)


Bild på den duktiga killen..

Hoppas på attd etta kan smitta av sig till ridningen sedan också elelr ridningen i skogen rättare sagt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar