tisdag 11 september 2012

Den lille hjälten..

Han var super duktig på tävling i lördags.. Han hoppade 1 m & 1.10 sista utomhusaren och hoppade avd A i bägge klasserna..Med andra ord första gången i avd A i 1.10..I 1 metern var ha nolla i grunden och gjorde en klockren omhoppning förutom till 10:an där han inte ville svänga dit jag ville vad hände då jo han landade mitt i oxern..Sedan hoppade han super fint..Han hängde totalt fast i bettet och verkligen vägrade följa med!! Verkligen synd annars tror jag det blivit en super tid!!
I 1.10 sedan hade Vi verkligen tur!! Han var i och kände i något sedan han han uper tur på 5:an som var en oxer han var nere med bak mellan fram och bakbom men lyckades ändå klara sig.. I bland ska även jag ha tur!! sedan kom det lite otur i omhoppningen då jag missade åt vilket håll två hinder låg..De låg liksom helt ologiskt åt fel håll..Så tiden blev inte den bästa sedan rev han sista i omhppningen och ett tidsfel blev det.. men är super nöjd för han hoppade en rätt stor oxer snett och han är svängbar..I denna klassen följde han med till vänster ;)..Dock var inte banorna de lättaste i helgen men så kan det vara i bland så han har visat att han kan lille grabben :)

I 1.10 i alla fall räckte det till en 5:e plats ..Duktiga lill killen!! På bilden nedan så hoppar han mot en felfri grundomgång i 1.10 tror jag det ska vara :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar