onsdag 20 juni 2012

Svar..

Svar till den som la en anonym kommentar här på frågan:

När hinner du med dottern?

Det är inga problem..Hon är vaken en stund på morgonen när hon vaknar sedan när jag kommer ut till stallet så somnar hon då sover hon några timmar sedan äter hon somnar och sover 4 timmar äter igen sover 4 timmar igen äter en gång till sover till klockan 6  på kvällen sedan är hon vaken från 6-9 på kvällen sedan vill hon gå och lägga sig.. Så inga problem att hinna med henne.. Hon har som sagt sin vaken period på kvällen och jag är väldigt tacksam för detta..

Jag har en väldigt snäll dotteroch det är jag väldigt glad för..:) Så nu Ni som är oroliga att jag inte bryr mig om henne så nu vet Ni hur hennes rutiner ser ut :)



Här är hon med polisuniform på käpphäst.. Blivande ridande polis kanske? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar