torsdag 24 maj 2012

Värme

Ja nu har det verkligen varit sommarvärme några dagar! Hästarna blir ju totalt genomsvettiga efetr ett pass i paddocken..Löshoppade 3 av häsatrna för någon dag sedan.. Mini Topp hon är ju till salu för övrigt Lexuz fick även han hoppa han är ju också till salu sedan fjonte som dock inte är till salu..

Detta med att filma och löshoppa är rätt trixigt vill jag lova men film blev det på alla dock blev det inga direkt bra förutom på Mini Topp..
Hon hoppade bra.. Hon är inte löshoppad sedan oktober men hon gjorde detta kanon! Hon är en riktigt tuffing hoppade 115 som ingenting.. Soms agt hon är till salu :)
Fjonte måste jag säga har blicit en riktigt tuffing! 140 var väl inget och han kunde faktiskt travhoppa det också..Tänk vilken mest han var för baar någon månad sedan...Nu en riktigt tuffing..
Lexuz hoppade 115 ungefär och hoppade rätt trevligt.. En super övergångshäst / allround häst till någon som vill ha en snygg och flashig häst!

Håll till godo med några filmer..






Senare i dag bär det av till Tingsryd på tävling med Curre två stycken 120 och jag har MYCKET tvätt arbete framför mig med honom..Han är en sådan gris! Jag hade förstått om de är skitiga om de inte har så mycket strö men han är lika skitig om det så är nystrött.. Så drygt.. ALDRIG MER en vit häst ;).. Det är snyggt när de är rena men hur många är renliga däremellan liksom ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar