söndag 20 maj 2012

dålig uppdatering..

Har blivit lite dålig uppdatering men känns inte som det hänt något särskilt mer än att ridit hästarna här hemma.. Samma visa alla dagar ;)

Det som har hänt var att jag tränat markarbete med Jnaiool i torsdags för Renee Knutsson..Hon kom med lite små tips vad som behövde korrigeras. Dock visste jag om desse grejor bara att jag behövde få tips om hur jag skulel lösa dom..Tjejen är inte så gamal men var duktigt tcker jag absolut!

I fredags åkte Curre på träning för Frida hoppade inga höga himnder utan blev små hinder och lite svängar i stället...Det gick bra sedan till slut..Han har blivit bättre i galopperna men är fortfarande mycket att jobba med honom..

I fredags efetrmiddag hämtade vi även hem Mini Topp mitt ponny sto e: Top Nordpol som har avarit utlånad nu sedan oktober efetrsom jag var gravid då och behövde bli av med henne ett tag.. Hon ska nu säljas..Hon var väldigt fin och har skött sig bra där :)..

Bilden är på mini Topp i från i höstas.. fin va?! Lägger in en film på henne också tänkte jag även den i från i höstas..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar